Hartelijk dank voor het afsluiten van een abonnement op VOLZIN! We hopen dat wij uw wereld kunnen verdiepen met verhalen die u tot nadenken stemmen en die u inspireren.
U krijgt een e-mail met daarin alle relevante informatie om toegang te krijgen tot diverse onderdelen van onze website. Geen mail ontvangen? Check dan voor de zekerheid uw spam of junk-map.
Als u heeft aangegeven de nieuwsbrief te willen ontvangen, krijgt u elke maandag per mail een overzicht van de laatste artikelen op onze website, agendatips en exclusieve kortingsacties op onze webwinkel.
De meest gestelde vragen rond uw abonnement vindt u hieronder.
Ik heb geen magazine / bevestiging ontvangen
NIEUWE ABONNEES
De meest voorkomende reden is dat de betaling nog niet afgerond is, of dat deze wordt afgebroken. Wanneer u iDEAL gebruikt om te betalen is het belangrijk dat u niet te lang wacht met de afronding van de transactie. Houd daarom uw telefoon altijd bij de hand.
BESTAANDE ABONNEES
Het kan voorkomen dat er vanwege drukte bij PostNL of rond feestdagen de verzending van VOLZIN Magazine vertraging oploopt. Hier hebben wij helaas geen invloed op.
Mocht u helemaal geen exemplaar hebben ontvangen, stuurt u dan een mail naar klantenservice@volzin.nl en dan zorgen wij voor nazending van het meest actuele nummer. Oudere nummers kunnen we helaas niet nasturen.
PLANNING 2023
VOLZIN magazine wordt 10x per jaar uitgegeven. December en januari zijn een combinatiemaand. Dat geldt ook voor juli en augustus. Raadpleegt u voor de zekerheid onze Servicepagina voor eventuele afwijkingen in de planning. U ontvangt om logistieke redenen in de regel VOLZIN magazine niet in de maand waarop u het abonnement afsluit, maar in de volgende maand. De geplande bezorgdatum van VOLZIN magazine is hieronder weergegeven.
December: 18-22 december 2023
Hoe kan ik VOLZIN cadeau doen aan een relatie?
U kunt VOLZIN Magazine cadeau doen aan relaties, familieleden en dierbaren. Gaat u naar de Abonnementen pagina. Geeft u in het bestelformulier aan dat u voor een relatie (cadeau) bestelt.
U kunt vervolgens invullen voor wie het abonnement bedoeld is en vanaf welke maand het moet ingaan. De persoon in kwestie krijgt geen bericht van uw cadeau tot het moment dat het magazine bij het opgegeven adres op de mat valt.
U kunt direct afrekenen en wij regelen de rest.
Ik wil extra abonnementen voor mijn organisatie afsluiten
Als u namens een organisatie een abonnement wilt afsluiten voor meerdere partners of collega's is dat mogelijk. Gaat u naar de Abonnementen pagina. Geeft u in het bestelformulier aan dat u namens een organisatie bestelt.
U krijgt daarna de optie om het aantal abonnementen te kiezen. Voor elk aanvullend abonnement geldt er een extra korting op de winkelprijs, variërend van €1,00 tot €5,00 per abonnement.
Ik wil een adreswijziging doorgeven
Dat is mogelijk. Stuurt u de Klantenservice een e-mail en dan zorgen wij ervoor dat uw nieuwe adres verwerkt wordt in onze administratie: klantenservice@volzin.nl.
Ik woon in België, welke tarieven gelden daarvoor?
Voor abonnees die in België wonen geldt voor het Magazine een administratieve toeslag vanwege aanvullende portokosten. Er wordt €2,- extra per nummer in rekening gebracht. Alle bedragen zijn inclusief Btw en te vinden op onze Abonnementen pagina.
Ik kan niet inloggen / geen abonnement afsluiten
NIEUWE ABONNEES - "E-MAIL ADRES REEDS IN GEBRUIK"
U krijgt deze melding als u eerder abonnee bent geweest op VOLZIN magazine. Stuurt u daarom een e-mail naar klantenservice@volzin.nl om de bekende registratie uit het systeem te verwijderen. Daarna kunt u een nieuw abonnement afsluiten.
BESTAANDE ABONNEES
Kunt u als abonnee niet inloggen op de website, raadpleeg dan deze pagina. Hier vindt u diverse mogelijke oorzaken. Mocht het alsnog niet lukken, stuur dan een e-mail naar het volgende adres: klantenservice@volzin.nl.
Vermeldt u daarbij de volgende gegevens: - uw voor- en achternaam - uw postadres - uw abonneenummer.
Hoe kan ik het abonnement opzeggen?
DIGITAAL ABONNEMENT
U kunt een Digitaal maand-, kwartaal- of jaarabonnement afsluiten. Dat betekent ook dat u per geselecteerde termijn het abonnement kunt opzeggen. In de bevestigingsmail die u na registratie ontvangt, vindt u links om een abonnement te activeren en te deactiveren. U kunt later op elk moment met deze e-mail dus ook opnieuw het abonnement activeren voor uw bestaande account.
PRINT ABONNEMENT
Voor het Magazine abonnement dient u altijd minimaal 1 maand voor het verstrijken van de abonnementsperiode bij onze Klantenservice aan te geven dat u uw abonnement wilt opzeggen. Gebruikt u daarvoor het mailadres klantenservice@volzin.nl.
Kan ik VOLZIN kopen in de winkel?
Het magazine is (nog) niet te koop in de winkel. Daarvoor in de plaats kunt u een Proefabonnement bestellen en dan krijgt u 2x het magazine thuisbezorgd.
De meest recente volledige digitale PDF's van VOLZIN kunt u altijd bestellen via de webwinkel op deze site. U betaalt eenmalig €4,99 voor de meest actuele nummers en € 3,99 voor nummers ouder dan een jaar. U wordt dan in de gelegenheid gesteld het nummer te downloaden op uw tablet of computer.
Ik wil mij in-/uitschrijven op de nieuwsbrief
INSCHRIJVEN
U kunt zich inschrijven op de VOLZIN nieuwsbrief onderaan deze pagina. De nieuwsbrief verschijnt op elke maandag en bevat een overzicht van online artikelen en eventuele kortingsacties voor de webwinkel. Wanneer u zich registreert vergeet u niet om uw inschrijving te bevestigen. U krijgt op het opgegeven mailadres daartoe een verzoek (controleer de Spam/Junk-map).
UITSCHRIJVEN
Onderaan elke nieuwsbrief is er een uitschrijflink weergeven. Klikt u daarop en dan wordt uw abonnement op de nieuwsbrief vanzelf geannuleerd. De nieuwsbrief kost geen geld.
Ik heb een ticket voor een evenement besteld, maar deze nog niet ontvangen
Wanneer de betaling van de tickets geslaagd is krijgt u een bericht van VOLZIN Webwinkel op het door u opgegeven e-mailadres. Print deze mail uit en neem deze mee naar het evenement - de print geldt dan als toegangsbewijs.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij technologieën zoals cookies om informatie over je apparaat op te slaan en/of te raadplegen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.